آتش عشق
نوشته شده توسط : روح ا...

باراني ام , باراني ام , باراني از آتش

 يك روح بي پروا و سرگرداني از آتش

اين كوچه ها , ديوارها , اصلاً تمام شهر

سوزان و من محبوس در زنداني از آتش

 اهل غزل بودم ، خدا يكجا جوابم كرد

 با واژه اي ممنوع  ، با انساني از آتش

 بي شك سرم از توي لاكم در نمي آمد

 بر پا نمي كردي اگر طو فاني از آتش

 تا آمدي ، آتشفشاني سالها خاموش

 بغضش شكست و بعد شد طغياني از آتش

 كاري كه از دست شما هم بر نمي آمد

 من بودم و در پيش رويم خواني ازآتش

 اين روزها محكوم  ِ اعدامم به جرم عشق

 در انتظارم بشنوم   ، فرماني از آتش





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 94
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1384 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
سلام وخسته نباشی.
در مورد مطلب ولنتاین صددرصد و کاملا به تو حق میدم و باهات موافقم.
به من هم یه سری بزن خوشحال میشم.

/weblog/file/img/m.jpg
ققنوس خفته بر آتش در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
سلام...
ممنون بابت اين كه اين قدر سريع جوابم رو ميدي .اين دقت عمل و احساس مسئوليت تو رو مي رسونه...
كاش منم مثل تو نسبت مسائل حساس بودم ...
منظورم از عكس اين بود كه يك مشخصه از خودت به عنوان صاحب و منسوب از وبلاگ قرار ميدادي...

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشگل در تاریخ : 1389/11/20/3 - - گفته است :
sssssssssllllllllllllllllllllllmmmmmmm
moteasefane nemitunam ax khudamo bezaram


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: